Κανονισμός Αποστολών
Η αποστολή των παραγγελιών γίνεται από την εταιρεία σε διάστημα 1-3 εργάσιμων ημερών, με τα ΕΛΤΑ courier ή με το δικό μας δίκτυο αποστολών . Απαραίτητη προϋπόθεση για την αποστολή μιας παραγγελίας είναι να έχει πραγματοποιηθεί τηλεφωνική επιβεβαίωσή της από την εταιρεία. Για Ελλάδα τα μεταφορικά έξοδα της κάθε παραγγελίας είναι 3€ και η χρέωση της αντικαταβολής είναι 1€. Σε περίπτωση που ο τρόπος πληρωμής δεν είναι η αντικαταβολή , αλλά η κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή η χρήση κάρτας, ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με το 1€ της αντικαταβολής. Για παραγγελίες άνω των 51€ τα έξοδα αποστολής είναι Δωρεάν.
Για Κύπρο , όλες οι παραγγελίες γίνονται μόνο με πληρωμή με κάρτα. Τα έξοδα αποστολής είναι 11€. Οι αποστολές γίνονται μία φορά την εβδομάδα και ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης είναι 10-12 εργάσιμες ημέρες.
Για αποστολές σε όλη την υπόλοιπη Ευρώπη, τα έξοδα αποστολής είναι με βάση τον τιμοκατάλογο των Ελτά Courier και η πληρωμή γίνεται αποκλειστικά με κάρτα μέσω του eshop μας.
Παρακαλείσθε για τη δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση να συγκεντρώνετε τις παραγγελίες σας σε μια, ώστε να μην χρεώνεστε με επιπλέον έξοδα αποστολής.
Κανονισμός Αλλαγών/Επιστροφών
Σε περίπτωση που κάποιος πελάτης χρειαστεί αλλαγή τότε η επιβάρυνση τόσο της επιστροφής όσο και της επαναποστολής του δέματος είναι δική του. Η επιστροφή πραγματοποιείται μόνο αφού έχει προηγηθεί ενημερωτικό τηλεφώνημα στην εταιρεία, εντός 5 ημερών από την παραλαβή του και το αίτημα αυτό έχει εγκριθεί.
Για να γίνει δεκτή μια αλλαγή πρέπει από το προϊόν να μην έχει αφαιρεθεί η ετικέτα του και να μην έχει φορεθεί. Επίσης, αυτό πρέπει να συνοδεύεται με το νόμιμο παραστατικό αγοράς του (απόδειξη). Συνίσταται σημείωμα μέσα στο δέμα, το οποίο να περιλαμβάνει τα προϊόντα που επιθυμεί ο πελάτης, ίσης ή μεγαλύτερης αξίας, με κωδικό αναφοράς, που αναγράφεται στο site (Ε-shop) καθώς και τα στοιχεία αποστολέα (Όνομα, επώνυμο, διεύθυνση, ΤΚ και τηλέφωνο επικοινωνίας). Δεν γίνονται αλλαγές στα αξεσουάρ (τσάντες, πορτοφόλια, κολιέ, κοσμήματα, γυαλιά, σκουλαρίκια κ.λ.π.) και σε μαγιό.
Η αποστολή του δέματος από τον πελάτη γίνεται μόνο με την ίδια μεταφορική εταιρεία την οποία έχει παραλάβει το δέμα, ΕΛΤΑ courier ή το δικό μας δίκτυο αποστολών, και σημειώνεται η χρέωση στον παραλήπτη, ώστε να ισχύσουν για αυτόν οι μειωμένες χρεώσεις. * Η χρέωση της επιστροφής του δέματος είναι 3€ και η χρέωση της επαναποστολής του δέματος 2,90€. Σύνολο μεταφορικών με αντικαταβολή 5,90€. Υπό συνθήκες δύναται η δωρεάν αλλαγή, επικοινωνήστε μαζί μας για περαιτέρω πληροφορίες.
Σε περίπτωση που το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα, ο πελάτης οφείλει να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με την εταιρεία, εντός 2 ημερών από την ημέρα παραλαβής και να την ενημερώσει για το πρόβλημα. Στη περίπτωση αυτή, η εταιρεία οφείλει να αντικαταστήσει το προϊόν.
Σε καμία από τις παραπάνω περιπτώσεις δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων.
*Αν η παραλαβή του δέματος έχει πραγματοποιηθεί με ΕΛΤΑ ΚΟΥΡΙΕΡ, η χρέωση παραλήπτη γίνεται στην ΕΛΤΑ ΚΟΥΡΙΕΡ.
Δεν γίνεται αλλαγή ή επιστροφή σε εκπτωτικά προϊόντα ή προϊόντα από πακέτα προσφοράς.